Jurajska z rekordem odwiedzin

11.01.2018

Jurajska z rekordem odwiedzin

Galeria Jurajska kolejny rok z rzędu pobiła swój rekord frekwencyjny. W ciągu 12 miesięcy centrum handlowe odwiedziło ponad 6,96 miliona osób!

Jurajskiej przybywa klientów

2017 rok Galeria Jurajska może zaliczyć do udanych. To już kolejny rok z rzędu, który kończy na plusie i z kilkoma kluczowymi inwestycjami. Tylko w 2017 centrum handlowe odwiedziło ponad 6,96 miliona osób. Aż o 500 tys. więcej niż w 2016 roku i o blisko 700 tys. więcej niż w 2015 roku. Jak dotąd pod względem odwiedzin to najlepszy rok w 9-letniej historii obiektu.

Ale nie tylko cały 2017 był udany, także poszczególne miesiące okazały się bardzo dobre dla galerii. W minionym roku Jurajska po raz pierwszy od otwarcia zaczęła notować stałe miesięczne odwiedziny na poziomie ponad 600 tys.  osób. Wcześniej takie wyniki pojawiały się wyłącznie sezonowo w grudniu. Sam grudzień 2017 również pobił własny rekord. Galerię odwiedziło ponad 755 tys. osób, tj. o 10% więcej klientów niż w tym samym okresie przed rokiem. Po raz pierwszy także miesięczny wynik odwiedzin przekroczył próg 750 tys. klientów.

– Klientów jest coraz więcej. Dla częstochowian staliśmy się najczęściej wybieraną galerią, podobnie jest z mieszkańcami miast ościennych m.in. Myszkowa, Lublińca czy Kłobucka – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej. – Przybywa także klientów z dalszych zakątków i z ościennych województw, przede wszystkim z graniczących z północną częścią woj. śląskiego powiatów woj. łódzkiego, opolskiego czy świętokrzyskiego. Wzrosła także liczba przejezdnych, poruszających się wzdłuż sąsiadującej trasy A1. Zasięg na jakim dziś działamy jest niemal 3 krotnie większy, niż przed kilkoma laty i obejmuje blisko 1,4 miliona mieszkańców – zaznacza.

 

Udana komercjalizacja i rekomercjalizacja

Spora w tym zasługa zmieniającej się oferty. W 2017 roku Jurajska przeprowadziła efektywną rekomercjalizację. Część najemców zdecydowała się także zainwestować w znacznie większą powierzchnię najmu.  W efekcie, galeria jest obecnie w 97,3% wynajęta, a na dostępną powierzchnię są już chętni. W 2017 roku Galeria Jurajska pozyskała w sumie 14 nowych najemców. W połowie  roku w Jurajskiej swoją działalność zaczął także nowy operator spożywczy – Biedronka. Supermarket zajął powierzchnię 1318 m kw. Nowego najemcę zyskała także strefa restauracyjna. Także część tych dotychczasowych decydowała się w 2017 roku na inwestycję w większe powierzchnie, relokując lokale je lub zajmując dostępny w sąsiedztwie metraż. Taki ruch wykonało aż 9 najemców! Spore grono zdecydowało się także na modernizację swoich sklepów lub przeprowadzkę i remont w nowej lokalizacji. W sumie zmiany metraży, modernizacje i wprowadzenie nowych konceptów objęły aż 33 salony.

  • kg
Najnowsze artykuły