07.10.2019
Częstochowa z kryształami PR
Nasze miasto otrzymało Grand Prix w ogólnopolskim konkursie „Kryształy PR”. Częstochowa została nagrodzona za “Najlepszą kreatywną kampanię promocyjną” oraz wyróżnieni w kategorii “Najlepsza gazeta miejska”.
Jury doceniło kampanię “Częstochowa – odkryj ją”, którą Wydział Kultury, Promocji Sportu UM oparł na wprowadzeniu nowego logo i identyfikacji wizualnej miasta opartej na grze znaczeń. Pomysł na kampanię wziął się z rozdzielenia nazwy miasta (Często – chowa), co zostało wykorzystane w tworzeniu ideogramów i całej grafiki użytej przy produkcji gadżetów promocyjnych.
Celem konkursu Kryształy PR jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw jednostek samorządu terytorialnego i organów administracji państwowej jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.
Do tegorocznej edycji konkursu zostało zgłoszonych 200 projektów z całej Polski w 6 kategoriach. Organizatorem wydarzenia są twórcy corocznej Ogólnopolskiej Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej.
Grand Prix oraz wyróżnienie przyznano naszemu miastu podczas XV Ogólnopolskiej Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej w Katowicach.
– Konkurs to niepowtarzalna okazja, by wyróżnić te inicjatywy, na których inni mogą się wzorować – mówi Sebastian Chachołek, prezes Grupy PRC Holding, organizującej konkurs.
Gazeta wydawana przez Urząd Miasta Częstochowy, obecnie jako “CGK”, już wcześniej otrzymywała laury w konkursu Kryształy PR (w latach 2012, 2014 i 2016 – Grand Prix, a w 2017 – wyróżnienie).