Ruszyły zapisy na drugą garażówkę w Galerii Jurajskiej

21.04.2022

Ruszyły zapisy na drugą garażówkę w Galerii Jurajskiej

1 maja w Galerii Jurajskiej odbędzie się druga edycja wyprzedaży garażowej. Pierwsze tego typu wydarzenie zgromadziło 60 wystawców i ponad 3 tys. kupujących. Wystartowały już zapisy dla chętnych wystawców. Osoby zainteresowane sprzedażą mogą się zgłaszać do 27 kwietnia br.

Wszystko wskazuje na to, że organizowane przez Galerię Jurajską wyprzedaże garażowe na dłużej zagoszczą w Częstochowie. Po udanym debiucie imprezy na początku kwietnia, centrum handlowe szykuje kolejną tego typu akcję.

Już 1 maja do galerii zawita druga edycja „garażówki”. Będzie można na niej znaleźć m.in. ubrania, dodatki i biżuterię, a także ceramikę, szkło, książki i inne bibeloty. Nie zabraknie również rękodzieła, różnego rodzaju kuriozów oraz kultowych i kolekcjonerskich przedmiotów z PRL-u.

– Mieszkańcom regionu spodobało się wietrzenie szaf, garaży i strychów. Pierwsza edycja imprezy okazała się hitem, przyciągając wystawców z Częstochowy i okolic. Każdy, kto nie prowadzi profesjonalnej sprzedaży staroci, mógł zjawić się u nas i sprzedawać zbędne dla siebie, ale pożądane przez innych rzeczy – mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.

– Dla wielu wydarzenie stało się okazją do pozbycia się nadmiaru przedmiotów, uprzątnięcia mieszkania, a także do zarobienia kilku groszy na sprzedaży. Dla kupujących stało się natomiast szansą, aby poszukać wśród tysięcy rzeczy kilku skarbów – dodaje. Na to też liczą pomysłodawcy „garażówki” przy drugiej edycji.

Właśnie ruszyły zapisy dla sprzedawców. Wystarczy do 27 kwietnia br. napisać na adres jurajska@wyprzedazgarazowa.org i wyrazić chęć udziału w „garażówce”. Zgłaszać się mogą osoby prywatne i kolekcjonerzy – pod warunkiem, że nie prowadzą działalności gospodarczej polegającej na sprzedaży np. antyków, staroci czy używanych ubrań. Udział mogą także zadeklarować np. twórcy przetworów i rękodzieła.

– Nasza garażówka jest przede wszystkim imprezą sąsiedzką, która ma integrować lokalną społeczność, bawić ją, a także propagować wśród niej postawy proekologiczne, związane chociażby ideą zero waste tak, jak to ma miejsce na całym świecie. Liczymy, że tym razem, mając za sobą udany debiut, zainteresowanie udziałem będzie jeszcze większe – dodaje.

  • RED
  • fot. Galeria Jurajska
Najnowsze artykuły