Galeria Jurajska: Pepco z większą powierzchnią i bogatszym asortymentem

17.02.2022

Galeria Jurajska: Pepco z większą powierzchnią i bogatszym asortymentem

Sklep Pepco zlokalizowany w Galerii Jurajskiej przejdzie delikatną metamorfozę. Nie tylko większy powierzchnię, którą zajmuje, ale również będzie oferował bogatszy asortyment.

Pepco to bardzo chętnie odwiedzany sklep w Galerii Jurajskiej. Funkcjonuje w tym miejscu od czterech lat. Jak pokazują badania przeprowadzone przez aplikację Moja Gazetka, marka należy obecnie do grona najczęściej wybieranych przez Polaków na codzienne zakupy w kategorii tekstyliów. Plany związane ze sklepem w największym centrum handlowym w Częstochowie powinny więc ucieszyć kupujących. Marka podpisała właśnie umowę z galerią, dzięki której sklep zyska dodatkowe metry.

– Sklepy segmentu „value retailers”, do którego należy także Pepco, dynamicznie rozwijają się na polskim rynku handlowym. Polacy doceniają w nich zawsze niskie ceny, ale także szeroki asortyment obejmujący m.in. ubrania, zabawki i dodatki do domu – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– Jednocześnie też marki te ewoluują, podążają za konsumentem i jego potrzebami, a także za rynkowymi trendami, co jest ich ogromną wartością. Tak jest w przypadku Pepco. Zmiany, jakie w najbliższym czasie czekają lokal w Galerii Jurajskiej wynikają wprost z rozwoju brandu w Polsce – mówi.

Co to oznacza w praktyce? – Sklep o powierzchni 488 m kw. zostanie powiększony o 164 m kw., co przełoży się na wzbogacenie asortymentu oraz podniesienie komfortu dokonywania zakupów – zapowiada Katarzyna Wilczewska, Corporate communication manager w Pepco.

– W ramach przebudowy, oprócz powiększenia i odświeżenia wnętrza oraz dodania kolejnej kasy, przeprowadzony zostanie również rebranding – klienci będą mogli poznać nowe logo i kolorystykę sieci, która prezentowana jest już w nowo otwieranych sklepach – dodaje.

– Pepco to sieć detaliczna obecna na 15 europejskich rynkach, oferująca w niskich cenach między innymi odzież dla całej rodziny, zabawki czy produkty dla domu. Remont lokalu w Galerii Jurajskiej jest elementem dynamicznego rozwoju sieci oraz odpowiedzią na potrzeby obecnych i przyszłych klientów – informuje przedstawicielka sieci.

Efekty przebudowy będzie można zobaczyć od kwietnia. – Klienci Galerii Jurajskiej znajdą u nas nie tylko większy i odświeżony sklepy Pepco, ale także jeszcze szerszą propozycję marki. Tym samym nasze centrum handlowe po raz kolejny umocni swoją ofertę zarówno w segmencie „value retailers”, jak i w segmentach m.in. modowym, dla dzieci i „home” – podsumowuje Anna Borecka-Suda.

  • oprac. kg
Najnowsze artykuły