„Bajkowy Labirynt” jeszcze większy

29.12.2018

„Bajkowy Labirynt” jeszcze większy

Blisko 500 m kw. rozrywki, w tym drugi w Polsce 3-torowy Park Ninja i dziesiątki atrakcji dla dzieci oraz dorosłych. Krótko mówiąc, w Galerii Jurajskiej właśnie zostało otwarte ogromne Centrum Rozrywki „Bajkowy Labirynt” trzeciej generacji.

W galerii otwarto – po relokacji – nowe, dwukrotnie większe Centrum Rozrywki „Bajkowy Labirynt”. Na powierzchni aż 486 m kw. znaleźć można kilkadziesiąt atrakcji dla dzieci i młodzieży, a także dla dorosłych.

Całą przestrzeń nowego „Bajkowego Labiryntu” podzielono na specjalne strefy. W interaktywnej i bezpiecznej strefie „Malucha” najmłodsze dzieci w wieku 0-3 lat mogą poznawać i uczyć się m.in. dźwięków otaczającego świata, odgłosów zwierząt czy kolorów i kształtów.

Dzieci w wieku od 4-12 lat mają z kolei do swojej dyspozycji wielopoziomową konstrukcję zabawową, połączoną z torem Ninja przystosowanym dla tej grupy wiekowej. Dla najmłodszych przygotowano także specjalne strefy animacji i urządzeń interaktywnych.

Z myślą o dzieciach w „Bajkowym Labiryncie” organizowane są także zajęcia tematyczne np. eksperymenty chemiczne, zajęcia kulinarne, taneczne oraz zajęcia z robotyki. Ale to nie wszystko, dla małych gości kids play przygotowano także salki, urodzinowe, a także specjalną przestrzeń, w której można stawiać budowle z tysięcy klocków.

Dla najstarszej grupy, czyli powyżej 12 roku stworzono natomiast drugi w Polsce 3-torowy Ninja Park, czyli tor przeszkód dla młodzieży i dorosłych wypełniony różnymi przeszkodami. Młodzież i dorośli mogą skorzystać także z ogólnie dostępnej z pasażu strefy automatów ticketowych typu redemption.

Pomysłodawcy Centrum Rozrywki nie zapomnieli także o rodzicach. Dla tych, którzy nie czują się na siłach przemierzać zakamarków centrum rozrywki wraz ze swoimi pociechami, przygotowano specjalne loże, w których mogą czekać na dzieci. Do ich dyspozycji jest także Dino Bar, oferujący m.in. kawę, herbatę i przekąski. Strefa wyposażona jest także w bezpłatne wi-fi oraz ładowarki do wszystkich możliwych urządzeń mobilnych.

W recepcji Bajkowego Labiryntu można natomiast kupić maskotki, balony, skarpetki antypoślizgowe, które RO-AN promuje dla podniesienia bezpieczeństwa zabawy i inne gadżety. Całość przestrzeni została zaaranżowana w konwencji „Juraparku” z dekoracjami przestrzennymi.

– Zmieniamy się i chcemy bawić naszych gości 7 dni w tygodniu. „Bajkowy Labirynt” w Galerii Jurajskiej jest pierwszym kids play’em trzeciej generacji w Częstochowie. To unikalne miejsce, w którym można spędzić cały dzień. To również alternatywa np. dla niedzielnej nudy w domu – mówi Robert Niewiński, prezes spółki RO-AN, do której należy Bajkowy Labirynt.

Jak podkreśla, wybór Jurajskiej nie był przypadkowy. – W najbliższych latach stawiać będziemy przede wszystkim na rozwój centrów rozrywki w galeriach, które mają szeroką i ciekawą ofertę rozrywkową, a tym samym są w stanie przyciągać klientów w tygodniu, ale także w niedziele niehandlowe – mówi.

Większy kids play to szansa dla Galerii Jurajskiej, tym bardziej, że obiekt rozwija właśnie swój projekt „Niedzielnego Centrum Rozrywki” oraz samą ofertę rozrywkową.

– W 2019 roku chcemy zawalczyć o klienta w niehandlowe niedziele. Nasz pomysł to konsolidacja w jednej przestrzeni oferty tych najemców, którzy mogą działać w te dni bez przeszkód – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej. – Do klienta chcemy wyjść z niezwykle szeroką ofertą rozrywkową, na którą złoży się aż 18 restauracji i kawiarni, fitness club, 8-salowe kino, nasza infrastruktura z bulwarami Warty na czele, ale także Bajkowy Labirynt w najnowszym formacie Centrum Rozrywki. Dzięki temu zyskamy na atrakcyjności w wolne niedziele, a co najważniejsze stworzymy kolejny powód, aby nas odwiedzić – podsumowuje.

  • Katarzyna Gwara
Najnowsze artykuły