Moje małżeństwo jest lepsze, niż twoje. Kontrowersyjne billboardy w Częstochowie

14.09.2022

Moje małżeństwo jest lepsze, niż twoje. Kontrowersyjne billboardy w Częstochowie

„Badania wykonane parę lat temu pokazują, że 50 proc. małżeństw cywilnych kończy się rozwodem, małżeństw sakramentalnych rozpada się 33 proc. W przypadku kościelnych małżonków, którzy chodzą razem regularnie do kościoła, to już tylko 2 proc. Spośród małżeństw kościelnych, które chodzą do kościoła i wspólnie się modlą, rozwodzi się tylko jedno na tysiąc” – takie informacje można przeczytać na billboardach w wielu polskich miastach, także w Częstochowie. To kolejna akcja Fundacji “Nasze Dzieci”.

Niesławna organizacja z Kornic powraca z kolejną kontrowersyjną kampanią billboardową. Zasłynęła ona już wcześniej z zamieszczania w przestrzeni publicznej antyaborcyjnych treści. To za jej sprawą w największych polskich miastach pojawiały się billboardy z hasłami “Gdzie są TE dzieci?”, czy “Mam 5 miesięcy”. Teraz Fundacja porusza kolejną kwestię – rozwody. Poprzez swoją najnowszą akcję sugeruje, że są małżeństwa lepsze i gorsze. Wszystko zależy od tego, czy są to związki cywilne, czy kościelne. Organizacja opiera się na wątpliwej wiarygodności badaniach – rzekomo amerykańskich badaczy, jednak nie podaje źródła wykorzystanych informacji. Przekaz Fundacji “Nasze Dzieci” dotarł także do Częstochowy. Jeden z billboardów pojawił się tuż przy skrzyżowaniu Alei Niepodległości z ul. Bór.

  • pn
Najnowsze artykuły